среда, 24 декабря 2014 г.

ПРОГРАМА РОБОТИ
ТВОРЧОЇ ГРУПИ ПЕДАГОГІВ НВК № 59
 З ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ «РОСТОК»

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
Стратегія розвитку освіти в Україні відповідно до національної програми «Освіта» передбачає використання світового досвіду для створення системи освіти, яка б відповідала стандартам ХХІ ст. До таких наукових розробок належить педагогічна технологія «Росток». Її  основна мета – розвиток здібностей дитини за природничо-математичним напрямком.
         Стратегічна мета діяльності НВК № 59 – створення дієвої моделі креативного закладу освіти. І, на наш погляд, участь в інноваційній діяльності є найефективнішим шляхом створення такої моделі. Отже, участь НВК № 59 в експерименті за педагогічною технологією «Росток» вмотивована вимогами часу і стратегією сучасної освіти в Україні.
НВК № 59, працюючи за педагогічною технологією «Росток», забезпечує виконання Державного стандарту початкової, базової та повноїзагальної освіти, а також розвиваюче навчання за природничо-математичним напрямком. 
Працюючи за педагогічною технологією «Росток» творча група педагогів  НВК № 59 спрямовує роботу на об’єднання зусиль учасників навчально-виховного процесу, позашкільних закладів, громадськості у створенні оптимальних умов для розвитку та творчої реалізації обдарованих дітей і молоді, ефективне використання педагогічних ресурсів, формування і розвитку креативної інноваційної особистості.
З цією метою в навчально-виховному комплексі для діяльності творчої групи визначено комплекс психолого-педагогічних, організаційних, правових і науково-практичних заходів із розробки та впровадження ефективних засобів і технологій пошуку, навчання, виховання та самовдосконалення обдарованих дітей і молоді, створення умов для творчого розвитку особистості в межах експериментальної програми. Таким чином, створено умови для варіативної та особистісної спрямованості навчально-виховного процесу, формування високоінтелігентної, активної, креативної особистості.
Робота творчої групи педагогів за педагогічною технологією «Росток» спрямована на синтез та інтегрування традиційних та інноваційних технологій навчання, що оновлює зміст та форму організації навчально-виховної діяльності, сприяє постійному підвищенню кваліфікації педагогічних працівників, удосконаленню їх творчого потенціалу.
Розвивальний характер навчальної діяльності вихованців днз та учнів за педагогічною технологією «Росток» базується на теоретичних знаннях, які відповідають віковим особливостям дітей та учнів. Діяльнісний підхід, покладений в основу педагогічної технології «Росток», дає змогу організувати навчально-виховний процес через різноманітну творчу діяльність дітей та учнів в межах кожного навчального предмету. Діти отримують необхідні знання через різноманітні способи активізації сприйняття об'єктів і явищ навколишнього світу; спостереження, досліди, самостійний пошук інформації у доступній для них літературі та інші види пошукової діяльності; спеціальні вправи та завдання на розвиток уяви, спостережливості, творчого підходу до вирішення навчальних завдань; вправи з моделювання, конструювання об'єктів та явищ навколишнього світу; вправи та завдання для оволодіння загальнонавчальними уміннями.
Актуальним у світлі інноваційної діяльності педагогів творчої групи в процесі впровадження педагогічної технології «Росток» є застосування у навчальному процесі освітньої технології інтерактивного навчання, спрямованої на розвиток особистості вихованця та учня і формування основних компетентностей дитини: соціальної, комунікативної, професійної, особистісної, громадянської, національної. Спільна діяльність вихователя та вихованця, учителя і учня при цьому у процесі пізнання, засвоєння навчального матеріалу забезпечує індивідуальний внесок кожного, обмін знаннями, ідеями, способами діяльності. Причому, відбувається це в атмосфері доброзичливості та взаємної підтримки, що дає можливість не тільки отримувати нові знання, а й розвивати саму пізнавальну діяльність дітей. Крім того, інноваційна діяльність на заняттях та уроках забезпечує організацію та розвиток діалогового спілкування, яке веде до взаєморозуміння, взаємодії, спільного рішення загальних, значимих завдань; сприяє швидкій адаптації дитини до умов сучасного швидкоплинного життя, тобто формує  соціальну компетентність дитини.
Робота експериментальної творчої групи педагогів НВК № 59 спрямована на використання колективних, групових та діалогових форм інтерактивних технологій навчання. Найефективнішими серед них визначено групову роботу, де члени групи неминуче вимушені вступати у вербальну взаємодію на всіх етапах пізнавальної діяльності. У ході діалогічного навчання діти та учні вчаться критично мислити, вирішувати складні проблемні ситуації на основі аналізу ситуації та інформації про неї, зважати на альтернативну думку, приймати продумані рішення, брати активну участь у вирішенні проблеми, спілкуватись з іншими людьми. Для цього на заняттях та уроках повинна організовуватися індивідуальна, парна, групова робота, дослідницькі проекти, творчі роботи, рольові ігри, моделювання ситуацій. Ці методи складають основу кооперованого, проективного, особистісно зорієнтованого, проблемного навчання.
Працюючи за педагогічною технологією «Росток», НВК № 59 за основну мету визначає формування креативної інноваційної особистості учня та вихованця днз. Концепція розвитку особистості базується на принципах особистої свободи, суспільної відповідальності та творчості.
РОЗДІЛ І.
СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ
ТВОРЧОЇ ГРУПИ ПЕДАГОГІВ
З ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ «РОСТОК»

1. Науково-методичний проект творчої групи:
«Створення дієвої моделі формування і розвитку креативної інноваційної особистості в умовах реалізації педагогічної технології «Росток».
2. Мета: формування креативної інноваційної особистості вихованця та учня, яка базується на концепції творчого розвитку особистості, принципах особистої свободи, суспільної відповідальності та творчості.
3. Завдання:
1) виконання державного стандарту початкової, базової та повної загальної середньої освіти;
2) спрямування навчально-виховного процесу на розвиток та саморозвиток вихованця та учня, реалізацію його навчальних інтересів, розкриття творчого потенціалу, формування ключових життєвих компетенцій;
3) збереження і зміцнення морального і фізичного здоров'я вихованців та учнів;                            
4) удосконалення уроку шляхом використання активних форм і методів навчання і виховання, ат також шляхом впровадження інноваційних технологій;
5) оновлення змісту виховання й освіти, форм і методів навчання згідно Національної доктрини  розвитку освіти в Україні.
4. Основні напрямки діяльності:
·                   впровадження педагогічної технології «Росток» у систему навчально-виховної роботи дошкільного навчального закладу НВК;
·                   впровадження наукових основ інтеграції знань учнів у процесі вивчення інтегрованих курсів початкової школи;
·                   врахування наступності  навчання  під  час  переходу з  дошкільного  навчального закладу  до початкової школи і від початкової до середньої школи на основі інтеграції змісту навчання;
·                   виховання  екологічної культури вихованців днз та учнів  на засадах інтеграції змісту навчання;
·                    застосування інтегрованого підходу до формування основ здорового способу життя вихованців днз та учнів;
·                    естетичне виховання вихованців днз та учнів на основі інтеграції предметів художньо-естетичного, гуманітарного і природнича-математичного циклів у дошкільній освіті, початковій та середній школі;
·                   профорієнтація учнів на основі комплексної діагностики їхнього розвитку в умовах профільного навчання;
·                   особистісно-орієнтовний підхід до формування інноваційної креативної особистості вихованця днз та учня;
·                   особистісно-орієнтовний підхід до формування творчої індивідуальності вихователя та вчителя;
·                   створення індивідуальної акмеологічної моделі креативного вихованця днз, учня, вихователя та вчителя.
·         розробка критеріїв і показників контролю навчальних досягнень учнів за предметами педагогічної технології «Росток»;
·          розробка інноваційних технологій навчання в аспекті реалізації експериментальної діяльності;
·         моніторинг, аналіз та узагальнення основних результатів експерименту;
·         апробація нових навчальних посібників.;
·                    розробка розвиваючих завдань за педагогічною технологією «Росток»;
·                   робота над створенням системи коригування навчальних планів у дошкільному навчальному закладі,  початковій та середній школі, спрямованої на прогнозування процесу розвитку особистості кожної дитини та зміцнення її фізичного, психічного, морального та соціального здоров'я;
·         вивчення досвіду роботи педагогів, які працюють за педагогічною технологією «Росток», на засіданнях методичних комісій, педагогічних рад, семінарах, узагальнення у вигляді матеріалів, методичних посібників, методичних рекомендацій.
5. Очікуванні результати:
·        здійснення корегування програм з предметів «Математика», «Навколишній світ». «Хімія», «Фізика»;
·        збільшення рівня психічного розвитку (пам’яті, мислення, моторики, довільної уваги) та індивідуальних досягнень (швидкості набуття нових навичок, вирішення нестандартних задач, креативного мислення тощо) вихованців та учнів;
·        підвищення техніки читання та рівня обчислювальних навичок учнів 1-4 класів;
·        підвищення успішність учнів 5-8 класів з природничо-математичних дисциплін, особливо математики, хімії, інформатики;
·        підвищення рівня педагогічної майстерності вихователів та вчителів;
·        розробка та впровадження інноваційних технологій формування і розвитку креативної особистості;
·        створення дієвої моделі розвитку інноваційної особистості через впровадження педагогічної технології «Росток» в умовах профільного навчання в системі дошкільний-навчальний заклад – загальноосвітній навчальний заклад.



РОЗДІЛ ІІ.
СТРУКТУРА ТВОРЧОЇ ГРУПИ ПЕДАГОГІВ
З ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ «РОСТОК»

Творча група – добровільне об'єднання педагогів (вихователів та вчителів), які:
·                   мають бажання впроваджувати інноваційні освітні програми
·                   відкриті для сприйняття нового досвіду
·                   створюють креативне середовище для творчого розвитку особистості дитини.
Діяльність творчої групи педагогів реалізується за такими напрямками:
·                   творча підгрупа вихователів дошкільного навчального закладу
·                   творча підгрупа вчителів початкової школи (школа І ступеня)
·                   творча підгрупа вчителів основної школи (школа ІІ ступеня 5-9, школа третього ступеня 9-11 класи)
Кожен член творчої підгрупи повинен обрати свій напрям роботи і спрямувати свої зусилля на створення конкретного матеріального носія творчої діяльності: розробка індивідуального науково-методичного проекту в аспекті реалізації  педагогічної технології «Росток»; створення методичних посібників, методичних рекомендацій, методичних комплексів, робочих зошитів, роздаткових матеріалів, наочності; розробка навчальних, творчих, практико-орієнтованих, соціальних, екологічних проектів тощо.
Система організації роботи творчої експериментальної групи педагогів здійснюється за такою моделлю:










Выноска со стрелкой вниз: МЕТОДИЧНА РАДА, ПЕДАГОГІЧНА РАДА НВК № 59

Выноска со стрелкой вниз: Керівники творчих підгруп
Цилиндр: Педагоги творчої групи

Скругленный прямоугольник: Робота 
з обдарованими дітьми та учнями

Скругленный прямоугольник: Впровадження традиційних навчальних предметів відповідно до Державного стандарту початкової, базової та повної загальноїсередньої освіти,
оновлених в межах  педагогічної технології “Росток”

Скругленный прямоугольник: Впровадження навчальних курсів, додаткових курсів за педагогічною технологією «Росток»

Скругленный прямоугольник: Виховна робота
з дітьми та учнями

РОЗДІЛ ІІІ.
ПЛАН  РОБОТИ
ЩОДО РЕАЛІЗАЦІЇ ОСНОВНИХ НАПРЯМКІВ ДІЯЛЬНОСТІ
ТВОРЧОЇ ГРУПИ ПЕДАГОГІВ
З ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ «РОСТОК»

з/п
Зміст роботи
Термін
виконання
Відповідальні

Кінцевий
результат
1. Організаційне забезпечення
1.
Організація спеціальної підготовки педагогічних
кадрів на курсах за педагогічною технологією «Росток».
Протягом
2014-2015 н.р.
Адміністрація НВК
Отримання знань з
інноваційних
педагогічних
технологій
2.
Вивчення нових Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти, організаціє навчально-виховного процесу у 1-3-х, 5-6-х класах.
Вересень
2014 Р.
Члени творчої групи
Методичні матеріали
3.
Організація та психологічний супровід навчальної
діяльності вихованців днз та учнів 1-11-х класів.
Протягом
2014-2015 н.р.
Психолог НВК
Методичні матеріали
4.
Методичні заходи Щодо впровадження Державн их стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти, педагогічної технології «Росток»
Згідно річного плану роботи НВК
Члени творчої групи
Матеріали методичних заходів
5.
Проведення анкетування педагогічних працівників
щодо вивчення якості управління інноваційними
процесами в НВК.
Березень
2015 р.

Керівник творчої групи, заступник директора з навчально-виховної роботи
Підведення підсумків
анкетування
2. Науково-методичне забезпечення
1.
Впровадження навчально - методичних
комплексів щодо забезпечення викладання курсу «Математика»,
інтегрованого курсу «Навколишній світ», «Хімії», «Фізики», «Біології»
Протягом
2014-2015 н.р.
Члени творчої групи
Матеріали впровадження
2.
Робота над методичними
комплексами щодо забезпечення викладання курсів «Математика»,
інтегрованого курсу «Навколишній світ», «Хімії», «Фізики», «Біології»
Протягом
2014-215 н.р.
Члени творчої групи
Матеріали впровадження

3.
Впровадження навчально - методичного комплексу щодо
забезпечення викладання курсу «Хімія», «Біологія» для учнів    
7-11 класу.
Протягом
2014-2015 н.р.
Сілантьєва В.М.
Коваль І.М.
Самошина В.О.
Хаботіна М.В.
Матеріали впровадження
4.
Підготовка методичних розробок та дидактичних
матеріалів.
Протягом
2014-2015 н.р.
Самошина В.О.
Хаботіна М.В.
Щоголєва І.В.
Методичні матеріали
5.
Розробка спецкурсів, що сприяють формуванню у вихованців днз та учнів творчості.
Протягом
2014-2015 н.р.
Члени
творчої групи
Методичні матеріали
6.
Здійснення теоретичного аналізу впливу інтегрованого
та діяльнісного підходів на інтелектуальний та
психофізичний розвиток вихованців та учнів.
Травень
2015
Хаботіна М.В.
Матеріали
дослідження
7.
Узагальнення та опис підсумків роботи за педагогічною технологією «Росток» за 2014-2015 н.р.
Травень
2015
Заступник директора з наук.-метод. роботи, керівник творчої групи
Висновки
експерименту
9.
Провести сумісний практикум вихователів днз, вчителів початкової та старшої школи з питання «Нові ідеї та проекти в системі виховання та навчання за педагогічною технологією «Росток».
Квітень
2015 р.

Керівник творчої групи, керівник творчої підгрупи вихователів днз
Матеріали практикуму
01.
Висвітлення діяльності творчої групи педагогів НВК № 59 в
фахових виданнях.
Протягом року
Адміністрація, члени творчої групи
Матеріали публікацій
III Діагностичне забезпечення
1.
Проведення досліджень:
- рівень особистісної адаптації учнів 1-х та 5-х класів,
які навчаються за педагогічною технологією
«Росток»;
- рівня слухової та зорової пам'яті майбутніх
першокласників;
- оперативної пам'яті та уваги в учнів 2-3 класів;
- оперативної пам'яті та уваги в учнів 5-6-х класів;
- вербального та математичного мислення учнів 1-11-х  класів;
- рівня комунікативності, вміння виконувати різні
соціальні ролі у групі та колективі учнів 1-11-х
класів;
- педагогічної оцінки здатності педагогів до
інноваційної діяльності.
Протягом
2014-2015 н.р.
Психолог НВК
Матеріали
дослідження

IV Матеріально-технічне забезпечення
1.
Забезпечення учнів 1-3-х,
5-6-х класів підручниками відповідно до Державного стандарту початкової, базової, повної загальної середньої освіти.
Вересень
2014
Класні керівники,
Калантарова Н.В.
Забезпечення
навчального процесу
2.
Забезпечення підручниками за педагогічною технологією «Росток» учнів 1–4-х класів.
Вересень
2014
Класні керівники,
Самошина В.О.
Хаботіна М.В.
Забезпечення
навчального процесу
3.
Забезпечення підручниками за педагогічною технологією «Росток» учнів 5–11-х класів.
Вересень
2014
Класні керівники,
заступник Самошина В.О.
Забезпечення
навчального процесу
4.
Забезпечення необхідною науковою та методичною
літератури для роботи НВК № 59 за педагогічною технологією «Росток».
Постійно
Самошина В.О.
ЩоголєваІ.В.

Методичне забезпечення експериментальної діяльності

РОЗДІЛ ІV.
ЗАХОДИ З РЕАЛІЗАЦІЇ ОСНОВНИХ НАПРЯМКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ТВОРЧОЇ ГРУПИ ПЕДАГОГІВ З ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ «РОСТОК»

№ з/п
Заходи
Термін виконання
Відповідальні
1.
Робота творчої групи  в умовах впровадження нового Державного стандарту початкової, базової, повної загальної середньої освіти.
Протягом 2014-2015 н.р.
Самошина В.О.
Щоголєва І.В.
Хаботіна М.В.
2.
Участь у міських та Всеукраїнських семінарах за педагогічною технологією  «Росток»
Згідно плану та графіка
ДОІППО
Адміністрація
3.
Розробка методичного комплексу розвивальних вправ з математики, навколишнього світу
для груп старшого дошкільного віку.
Травень
2015

Розіна Д.Б.
Тітова І.Л.
Сакович Н.Я.
Альошкіна Ю.В.
4.
Участь у методичних заходах (семінарах, круглих столах, педагогічних радах тощо) у рамках педагогічної технології  «Росток» та впровадження Державного стандарту початкової, базової, повної загальної середньої освіти.
Протягом 2014-2015 н.р.
Самошина В.О.
Хаботіна М.В.

Розробка методичних  матеріалів до занять та уроків навколишнього світу,  математики для 1-3-х кл. у системі педагогічної технології «Росток»  відповідно до завдань Державного стандарту початкової освіти.
Протягом 2014-2015 н.р.
Хаботіна М.В.,
члени творчої групи початкової шкли

Розробка методичних  матеріалів до занять та уроків навколишнього світу,  математики для 5-6-х кл. у системі педагогічної технології «Росток»  відповідно до завдань Державного стандарту початкової освіти.
Протягом 2014-2015 н.р.
Хаботіна М.В.,
члени творчої групи старшої школи

Методичн тижні педагогів днз, вчителів-предметників.
Протягом 2014-2015 н.р.
Голови методичних комісій

Звіт НВК № 59 за результатами впровадження педагогічної технології «Росток» у 2014-2015 н.р. 
Травень
2015
Самошина В.О.
Щоголєва І.В.

РОЗДІЛ V.
РОБОТА ТВОРЧОЇ ГРУПИ З РЕАЛІЗАЦІЇ ОСНОВНИХ МЕТОДИЧНИХ ЗАХОДІВ З ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ «РОСТОК»

  Методичний захід

Тематика методичного заходу
Термін
Відповідальні
Педагогічні читання
«Основні засади.»
Вересень
2015

Щоголєва І.В.
Хаботіна М.В.

Педради
«Навчання і здоров’я дитини в світлі креативної освіти»
Жовтень

Керівники творчих підгруп
 «Дослідницький майданчик – форма розширення інноваційного простору НВК № 59»
Лютий

Керівники творчих підгруп
«Виховання духовної інноваційної особистості в аспекті реалізації експериментальної програми «Росток»
Березень
Керівники творчих підгруп
Круглий стіл

«Шляхи розвитку творчої активності вихованців днз та учнів початкових класів в аспекті реалізації програми «Росток»
Грудень

Творчі групи вихователів днз та вчителів-предметників
Психолого-педагогічні семінари

«Технологія формування і розвитку критичного мислення – дієвий засіб формування інноваційної компетентної особистості вихованців днз та учнів основної школи у рамках розвивальної програми «Росток»
Листопад

Творча група вихователів днз
«Технологія розвитку логічного мислення як інновація й основа розвитку особистості вихованців днз та учнів основної школи у рамках розвивальної програми «Росток»
Січень

Творча група вчителів початкових класів
Науково-практичні конференції
«Форми і методи роботи в системі розвиваючого навчання за програмою «Росток»
Квітень

Творча група вчителів-предметників
                                    
РОЗДІЛ VІ.
ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ ТВОРЧОЇ ГРУПИ ПЕДАГОГІВ З ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ «РОСТОК»

з/п

Зміст роботи

Відповідальний
Форма
контролю
Відмітка
про
виконання
І ЗАСІДАННЯ
1.
Підсумки результативності роботи
експериментальної творчої  групи педагогів у минулому навчальному році.
Заступник директора з наук.-метод. роботи
Протокол
засідання творчої групи






2.
Особливості організації методичної роботи над реалізацією науково-методичного проекту області «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості»
Заступник директора з навчально-виховної роботи роботи

3.
Основні напрямки та пріоритетні завдання експериментальної роботи роботи у поточному навчальному році.
Заступник директора з наук.-метод. роботи

4.
Затвердження плану роботи
експериментальної творчої  групи педагогів
Керівник творчої групи

5.
Основні напрямки проектної діяльності педагогів експериментальної творчої групи  у поточному навчальному році.
Керівник творчої групи

6.
Організація допрофільного навчання у 8-10-х класах  у поточному навчальному році.в умовах реалізації програми «Росток»
Заступник директора з навчально-виховної роботи роботи

7.
Огляд новинок науково-методичної літератури з експериментального напрямку роботи.
бібліотекар НВК

II ЗАСІДАННЯ
1.
Самоосвітня діяльність педагога як
засіб удосконалення професійної
компетентності.
Заступник директора з наук.-метод. роботи
Протокол
засідання творчої групи

Методичні рекомендації

2.
Про результативність участі учнів класів, які працюють за програмою «Росток», у предметних районних та міських олімпіад. Шляхи подолання недоліків у підготовці учнів.
Керівник
творчої групи

3.
Стан роботи над створенням дієвої моделі формування і розвитку інноваційної особистості в умовах реалізації експериментальної програми «Росток»
Голови
творчих підгруп

4.
Якість та ефективність проведення методичних заходів за програмою «Росток»
Керівник
творчої групи

5.
Створення умов для педагогічної творчості вихователів дошкільного навчального закладу.
Керівник творчої підгрупи вихователів

III ЗАСІДАННЯ
1.
Стан впровадження інноваційних моделей та технологій навчання і виховання в системі креативної освіти в умовах експериментальної діяльності педагогів творчої групи.
Заступник директора з наук.-метод. роботи
Протокол
творчої групи Узагальнення
матеріалів


2.
Про результати впровадження експериментальної програми «Росток» у дошкільному навчальному закладі НВК.
Керівник творчої підгрупи вихователів

3.
Про хід реалізації заходів щодо експериментальної роботи у поточному навчальному році.
Голова
творчої групи

4.
Коригування інформаційного банку даних про педагогів творчої експериментальної групи.
Голови
методичних комісій

5.
Якість та ефективність проведення методичних заходів за програмою «Росток»
Керівник
творчої групи

ІV ЗАСІДАННЯ
1.
Креативність як основа формування інноваційної особистості учня, вихованця днз та вчителя і вихователя днз в умовах експериментальної діяльності НВК.
Заступник директора
з навч.-вих. роботи
Протокол
творчої групи, узагальнення
матеріалів


2.
Впровадження інноваційних технологій у систему роботи днз в умовах  реалізації експериментальної програми «Росток».
Керівник
 творчої підгрупи вихователів днз

3.
Аналіз діяльності творчої групи педагогів у поточному навчальному році.
Керівник
творчої групи

4.
Планування моделі роботи експериментальної творчої групи педагогів НВК № 59 у наступному навчальному році.
Керівники творчих підгруп


РОЗДІЛ VІІІ.
РОБОТА ПЕДАГОГІВ ТВОРЧОЇ ГРУПИ З ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ «РОСТОК»
НАД ІНДИВІДУАЛЬНИМИ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИМИ ПРОЕКТАМИ

№ з/п
Прізвище, ім’я,
по батькові педагога

Предмет, напрям роботи

Проблемна тема,
над якою працює педагог
1
Розіна
Даря
Борисівна
вихователь дошкільного навчального закладу
Створення моделі розвитку логічного мислення у дітей старшого дошкільного віку з урахуванням рівнів розвитку  в контексті креативної освіти
2
Тітова
Ірина Леонідівна
вихователь дошкільного навчального закладу
Використання здоров’язберігаючих технологій для формування і розвитку всебічно розвиненої інноваційної особистості дітей дошкільного віку в аспекті реалізації педагогічної технології «Росток»
3
Альошкіна
Юлія
Володимирівна
вихователь дошкільного навчального закладу
Використання здоров’язберігаючих інноваційних  технологій як дієвого засобу формування безпечної поведінки в природі дітей дошкільного віку в аспекті педагогічної технології «Росток»
4
Сакович
Наталія
Яківна
вихователь дошкільного навчального закладу
Створення моделі використання інноваційних ігрових технологій для формування і розвитку креативної особистості дітей дошкільного віку в аспекті педагогічної технології «Росток»
5
Хаботіна
Майя
 Віталіївна
початкові класи
Створення моделі стимулювання пізнавальної діяльності молодших школярів як засобу формування креативної особистості у системі розвиваючого навчання за педагогічною технологією «Росток»
6
Прах
Світлана Олексіївна

початкові класи
Створення моделі формування екологічної компетентності молодших школярів у системі розвиваючого навчання за педагогічною технологією «Росток»
7
Бобришева
Ніна Іванівна
початкові класи
Створення моделі розвитку критичного мислення молодших школярів у системі розвиваючого навчання за педагогічною технологією «Росток»
8
Баралей
Олена Олександрівна
початкові класи
Створення моделі розвитку логічного мислення молодших школярів у системі розвиваючого навчання за педагогічною технологією «Росток»
9
Подюменко
Віктор Іванович
математика
Використання інноваційних освітніх технологій з метою формування математичної компетентності учнів 5-6-х класів в аспекті реалізації педагогічної технології «Росток»
10
Сілантьєва Вікторія Миколаївна
хімія
Впровадження інноваційних технологій та моделей навчання на уроках хімії як фактор формування і розвитку інноваційної креативної особистості дитини за педагогічною технологією «Росток»

РОЗДІЛ ІХ.
РОБОТА ПЕДАГОГІВ ТВОРЧОЇ ГРУПИ
НАД РОЗРОБКОЮ МЕТОДИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ 
Прізвище
педагога
Вид методичного матеріалу
Предмет, напрямок роботи
Назва
Бобришева Н.І.
роздатковий матеріал
математика
«Вчимося рахувати»
Розіна Д.Б.
Сакович Н.Я.

зошити для дітей
5-річного віку
дошкільна освіта
підготовка дітей, до школи за програмою «Росток»
«Система розвиваючих завдань з підготовки дітей до навчання в початковій школі за програмою «Росток»
Казакова Л.О.
Федосова Н.М.
методичний комплекс екологічного напрямку
дошкільна освіта

«Дидактичні ігри до занять оточуючого світу у групі старшого дошкільного віку за програмою «Росток»»
Хаботіна М.В.

методичний комплекс екологічного напрямку
оточуючий світ
«Досліди та проекти у початкових класах»
фізкультхвилинки  екологічної спрямованості
оточуючий світ
«Фізкультхвилинки  екологічної спрямованості»
підбірка матеріалів до інтегрованих уроків
оточуючого світу
оточуючий світ
«Матеріали до інтегрованих уроків
оточуючого світу»
Баралей О.О.
підбірка завдань
математика

«Розвиток логічного мислення учнів молодших класів»
підбірка вправ
російська й українська мова
«Розвиток логічного мислення учнів молодших класів»
Прах С.О.
комплекси бліц – турнірів з математики
для 2 класу
математика
«Табличні випадки множення та ділення» та «Додавання та віднімання
у межах 100»
щоденник для спостереження за природою
для 3 класу
оточуючий світ
«Щоденник спостереження
за природою»
Бочарова З.А.
підбірка завдань
математика
«Збірник задач на рух для 5-6 класів»
Сілантьєва В.М.
підбірка завдань
хімія
«Завдання розвиваючого та пізнавального характеру на уроках хімії за програмою «Росток»





РОЗДІЛ Х.
РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІВ
ТВОРЧОЇ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ГРУПИ

№ з/п
Прізвище педагога
Предмет, напрямок роботи
Вид проекту
Назва проекту
1.
Хаботіна М.В.
вчитель початкових класів
навчальний
Дидактичні ігри до курсу «Місто мого дитинства»
навчальний
«Вулиці мого дитинства»
творчий
«Поетична муза»
практико-орієнтований
«Дерева, кущі, квіти»
дослідницький
«Баба Яга – міф чи реальність»
2.
Прах С.О.
вчитель початкових класів
практико-орієнтований
«Пори року»
практико-орієнтований
«Календар природи»
навчальний
«Космос»
навчальний
«Дніпропетровськ – місто мого дитинства»
творчий
«Вірші про пори року»
творчий
«Пісні воєнних років»
3.
Баралей О.О.
вчитель початкових класів
інформаційний
«Обєкти, які літають»
інформаційний
«Транспорт. Кораблі»
практико-орієнтований
«Тварини рідного краю»
4.
Бочарова З.А.
вчитель математики
навчальний
«Теорія ймовірності, 6 клас»
навчальний
«Рішення задач на дроби, 5 клас»
навчальний
«Багатогранники, 6 клас»
навчальний
«Рішення нестандартних задач, 6 клас»
навчальний
«Обєми поверхні, 6 клас»
навчальний
«Проценти, 5-6 клас»
творчий
«У лабіринті чисел, 5 клас»
творчий
«Геометричні загадки, 6 клас»
5.
Сакович Н.Я.
дошкільна освіта
навчальний
«Створення розвивального  ігрового середовища в групах старшого дошкільного»
6.
Розіна Д.Б.
дошкільна освіта
творчий
«Чарівний світ природи навколо нас»


Комментариев нет:

Отправить комментарий