ВИДИ ФРОНТАЛЬНИХ РОБІТ
з української літератури 6 клас
ІІ семестр
Форми контролю
|
ІІ півріччя
|
Дата
|
Розвиток зв’язного мовлення
|
3
|
|
Контрольна робота
|
3
|
|
Уроки літератури рідного краю
|
2
|
|
Уроки позакласного читання
|
2
|
|
Урок виразного читання
|
2
|
ПІДРУЧНИКИ,
рекомендовані Міністерством
освіти і науки України:
·
Авраменко
О.М. Українська література. Підручник для 6-го класу загальноосвітніх
навчальних закладів.
К.: Грамота, 2013
№ з/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Вид опра-цювання матеріалу
|
Інноваційна складова
|
Повторення
|
Я і світ
|
|||||
31
|
Оксана
Іваненко. «Друкар книжок небачених».
Коротко
про письменницю. Повість про початок книгодрукування в Україні
|
Об’єднання тем
|
Дослі-дження, робота над проект-том
|
Календарно-обрядові пісні
|
|
Оксана
Іваненко. «Друкар книжок небачених». Трагічна доля І. Федорова, якому
судилася посмертна слава. Роль епіграфа до твору.
|
|||||
32
|
Оксана
Іваненко. «Друкар книжок небачених». Історична основа твору, його жанрові та
композиційні особливості. Значення книги вжитті людини
|
Розвиток критич. Мислен.
|
Пісні весняного і літнього циклу
|
||
33
|
Емма
Андієвська.. Українська письменниця і художниця, що живе в Німеччині. Її
казки-притчі. Прихований повчальний зміст твору «Казка про яян». «Я» і
зовнішній світ, «Я» та інші люди.
ТЛ: притча.
|
Ущільнення матеріалу
|
Розвиток критич. мисле-ння
|
Пісні зимового циклу
|
|
34
|
Емма
Андієвська. «Говорюща риба». Принципи толерантного ставлення до інших,
вірності мріям, прагнення гармонії зі світом.
|
Розвиток критич. мисле-ння
|
Народні колискові пісні
|
||
35
|
ЛРК № 3
С.Ф.Черкасенко «Під землею».
|
Розвиток критич. мисле-ння
|
Пісні літературного
походження
|
||
36
|
УПЧ № 3. І.Багмут. «Пригоди чорного кота Лапченка, описані
ним самим».
|
Комп. підтри-мка
|
Пісні літературного
походження
|
||
37
|
Контрольна
робота № 3 з теми «Я і світ» (комбінована контрольна робота).
|
Розвиток критич. мислен.
|
Матеріал з теми
|
||
Пригоди і
романтика
|
|||||
38
|
Всеволод
Нестайко – відомий у світі український дитячий письменник. «Тореадори з
Васюківки» (фрагменти). Пригодницький захоплюючий сюжет. Мрія і дійсність у
творі.
|
Об’єднання тем
|
Дослі-дження
|
М.Вороний. «Євшан-зілля» Зміст
|
|
39
|
Всеволод
Нестайко «Тореадори з Васюківки». Смішне, комічне, романтичне у творі. Поведінка героїв твору,
їх вчинки.ТЛ: повість, пригодницький
твір.
|
Ущіль-нення
|
Розвиток критич. мисле-ння
|
М.Вороний. «Євшан-зілля». Жанр,
тема, ідея
|
|
40
|
УВЧ. Виразне читання
найцікавіших епізодів твору В.Нестайка «Тореадори з Васюківки».
|
Розвиток критич. мислен.
|
Т.Шевченко. «Думка», «Іван Підкова»
|
||
41
|
РЗМ (письмово).
Характеристика улюбленого героя з аргументуванням свого вибору, розкриттям
рис його вдачі.
|
Дослі-дження, робота в парах
|
Леся Українка. «Мрії»
|
||
42
|
Ярослав
Стельмах. «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера» (фрагменти).
Таємничі, веселі та незвичайні події в повісті, передані образним словом.
|
Дослі-дження
|
Леся Українка. «Як дитиною
бувал
|
43
|
Ярослав
Стельмах. «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера». Допитливість,
винахідливість, кмітливість хлопчиків – головних героїв.
|
Комп. підтри-мка
|
Леся Українка. «Тиша
морська»
|
||
44
|
Ярослав Стельмах. «Митькозавр із Юрківки, або
Химера лісового озера». Роздуми про уяву, фантазію у житті сучасної людини.
|
Спосте-реження, робота в парах
|
Леся Українка. «Співець»
|
||
Ярослав
Стельмах. «Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера».Усвідомлення
значення романтики в житті людини.
|
Самостійне опрацювання теми
|
Розвиток критич. мисле-ння
|
В.Винниченко.
«Федько-Халамидник»
|
||
45
|
РЗМ (усно). Твір-характеристика персонажів твору. Підготовка
до письмового контрольного твору. Складання плану.
|
Спосте-реження
|
Образи дітей у творі «Федько-халамидник»
|
||
46
|
УПЧ № 4. Ярослав Стельмах. «Найкращий намет».
|
Спосте-реження
|
Суперечли-вість образу Федька
|
||
47
|
Контрольна
робота № 4. РЗМ Письмовий твір.
|
Розвиток критич. мислен
|
Матеріал з теми
|
||
48
|
Леся
Воронина - сучасна письменниця, авторка багатьох книг для дітей. Фантастична,
романтична, багатоепізодна повість «Таємне Товариство боягузів, або засіб від
переляку №9».
|
Комп. підтри-мка
|
С.Чернілев-ський. «Забула внучка в баби черевички»
|
||
49
|
Леся
Воронина. Фантастична, романтична, багатоепізодна, повість про виховання
гідності та мужності «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9».
Характеристика образу головного героя Климка Джури.
|
Дослі-дження
|
С. Чернілев-ський. «Теплота родинного інтиму»
|
||
50
|
Леся
Воронина. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9». Стосунки
між різними поколіннями в родині.
ТЛ: сюжет.
|
Розвиток творчої осбисто-сті
|
І. Жиленко. «Жар-птиця»
|
||
51
|
Гумористичне
і сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів (анекдоти,
байки, усмішки, гуморески, співомовки та ін.). Велика роль гумору в житті
українців.
|
Комп. підтри-мка
|
І. Жиленко. «Підкова» «Гном у буфеті»
|
||
Гумористичні
твори
|
|||||
52
|
Л.Глібов.
Визначний український байкар, поет. «Муха і бджола». Викривальна
і повчальна спрямованість байок письменника.
|
Комп. підтри-мка
|
Оксана Іваненко. «Друкар
книжок небачених»
|
||
53
|
Л.Глібов. «Щука», «Жаба і Віл». Побудова байки. ТЛ: гумор, сатира, байка, алегорія, мораль.
|
Розвиток критич. мисле-ння
|
«Друкар книжок небачених». Образ І.Федорова
|
||
54
|
УВЧ. Виразне читання байок. Декламування напам’ять.
|
Спосте-реження
|
Е. Андрієнко «Говорюща риба»
|
55
|
С.Руданський.
Коротко про письменника. Співомовки С.Руданського – унікальне явище у
світовій культурі. „Запорожці у короля”, „Добре торгувалось”. ТЛ: співомовка,
інверсія.
|
Комп. підтри-мка
|
В. Нестайко «Тореодори з Васюківки». Композиція, сюжет твору
|
||
56
|
Співомовки
С.Руданського „Гуменний”, «Свиня свинею».
ТЛ: гумореска, співомовка, інверсія.
|
Дослі-дження, робота в парах та малих групах
|
Я. Стельмах. Сюжет твору
«Митькозавр із Юрківки аюо Химера лісового озера»
|
||
57
|
П.Глазовий.
«Еволюція», «Найважча роль».
|
Розвиток критич. мислення
|
«Таємне Товариство боягузів,
або засіб від переляку №9». Зміст
|
||
58
|
П.Глазовий.
«Заморські гості», «Похвала». Іронічно-пародійна, викривальна спрямованість
гумористичних і сатиричних творів.
|
Дослі-дження, робота в парах
|
Особливості байок
Л. Глібова
|
||
59
|
ЛРК № 4. Гуморески А.Овсієнка.
|
Дослі-дження
|
Особливості гуморески
|
||
60
|
Контрольна
робота № 5 з теми «Пригоди і романтика. Гумористичні твори» тестові завдання).
|
Розвиток критич. мислення
|
Матеріал з теми
|
||
61
|
Повторення
і узагальнення вивченого за рік.
|
Робота в групах
|
Матеріал, вивчений в
6 кл.
|
||
62
|
Підсумковий урок. Презентація результатів
проекту «Людські чесноти в творах української літератури»
|
Проектна діяльність
|
Матеріал, вивчений в
6 кл.
|
Для
вивчення напам’ять
2. П.Глазовий одна гумореска (на вибір)
Комментариев нет:
Отправить комментарий