ФРОНТАЛЬНІ ВИДИ КОНТРОЛЬНИХ
РОБІТ
з української мови 6 клас
ІІ семестр 2014-2015 н.р.
Форми контролю
|
І півріччя
|
Дата
|
Перевірка мовної форми (тестові завдання)
|
3
|
|
|
||
|
||
|
||
Усний переказ
|
1
|
|
Письмовий переказ
|
1
|
|
Твір
|
1
|
|
Правопис:
Диктант
(контрольний
текстовий диктант)
|
1
|
|
Аудіювання
(тестові
завдання)
|
1
|
|
Читання вголос
(тестові
завдання)
|
1
|
|
Календарний план
складено за Навчальними програмами для загальноосвітніх навчальних закладів з
навчанням російською мовою: Українська мова. 5-9 класи –
К. : Видавничий
дім «Освіта», 2013, затверджено Міністерством освіти і науки, молоді та спорту
України (наказ МОН молодьспорту України від 06 червня 2013 р. № 664)
ПІДРУЧНИК,
рекомендований Міністерством
освіти і науки України:
А.А. Ворон, В.А. Солопенко. Українська мова для загальноосвітніх навчальних
закладів з навчанням російською мовою. Підручник
для 6-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. – К.: Видавничий дім «Освіта»,
2014
№ з/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Вид опра-цювання матері-алу
|
Інноваційна складова
|
Повторення
|
Числівник
|
|||||
44
|
Числівник як частина мови. Розряди числівників за значенням
|
|
|
Дослі-дження
|
Розд.знаки в прост. реч.
|
45
|
Розвиток зв’язного мовлення. Повідомлення на лінгвістичну тему
|
|
|
Дослі-дження, робота в парах
|
Розд.знаки в простому реченні
|
46
|
Вживання числівників з іменниками
|
|
|
Дослі-дження
|
Розд.знаки в скл. реч.
|
47
|
Тренувальні вправи
|
|
|
Розвиток критич. мислення
|
Розд.знаки в скл. реч.
|
48
|
Відмінювання порядкових числівників
|
|
|
Робота в групах
|
Ненаголоше-ні голосні
|
49
|
Розвиток зв’язного мовлення. Відгук на літературний твір
|
|
|
Проектна діяльність
|
Апостроф
|
50
|
Відмінювання власне кількісних числівників
|
|
|
Розвиток критич. мислення
|
М’який знак
|
51
|
Відмінювання власне кількісних числівників Тренувальні вправи
|
|
|
Комп. Підтримка
|
Будова слова
|
52
|
Тренувальні вправи
|
|
|
Розвиток критич. мислення
|
Словотвір
|
53
|
Відмінювання власне кількісних числівників Тренувальні вправи.
|
|
|
Робота в парах
|
Зміни приг. при творенні слів
|
54
|
Відмінювання збірних, дробових і неозначено-кількісних числівників
|
|
|
Робота в парах
|
Морфологія. Частини мови
|
55
|
Правопис числівників. Буква «ь» у числівниках
|
|
|
Розвиток критич. мислення
|
Менник як частина мови
|
56
|
Тренувальні вправи
|
|
|
Розвиток критич. Мислення
|
Іменники назви істот і неістот
|
57
|
Розвиток зв’язного мовлення. Уживання числівників на позначення часу і дат
|
|
|
Розвиток творчої особистості
|
Власні і загальні назви
|
58
|
Розбір числівника
як частини мови
|
|
|
Розвиток критич. мислення
|
Рід іменників
|
59
|
Контрольна
робота № 5 (Тестові
завдання)
|
|
|
Розвиток критич. мислення
|
Числівник як частина мови
|
60
|
Аналіз
контрольної роботи
|
|
|
Розвиток критич. мислення
|
Число іменників
|
61
|
Розвиток зв’язного мовлення. Усний переказ тексту-розповіді з елементами роздуму
|
|
|
Розвиток критич. мислення
|
Відміни іменників
|
62
|
Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз творчих робіт
|
|
|
Розвиток критич. мислення
|
Відмінюван-ня іменників
|
Займенник
|
|||||
63
|
Займенник. Розряди займенників за значенням
|
|
|
Дослі-дження
|
Незмінні іменники
|
64
|
Особові і зворотний займенники, їх відмінювання
|
|
|
Розвиток критич. мислен.
|
НЕ з іменниками
|
65
|
Питальні і відносні займенники
|
|
|
Розвиток критич. мислення
|
Правопис суфіксів іменників
|
66
|
Розвиток зв’язного мовлення. Твір-оповідання за поданим сюжетом (усно)
|
|
|
Розвиток критич. мислення
|
Прикметник як частина мови, грам. категорії
|
67
|
Заперечні і неозначені займенники, їх відмінювання і написання
|
|
|
Розвиток критич. мислення
|
Розряди прикметників за значенням
|
68
|
Тренувальні вправи
|
|
|
Комп. підтримка
|
Ступені порівняння прикметників
|
69
|
Присвійні, вказівні і неозначені займенники
|
|
|
Розвиток критич. мислен.
|
Відмінювання прикметників
|
70
|
Розвиток зв’язного мовлення. Контрольний переказ
|
|
|
Розвиток критич. мислен.
|
Будова тексту
|
71
|
Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз контрольного переказу
|
|
|
Розвиток критич. мислен.
|
Вивчені орфограми і пунктограми
|
72
|
Розбір займенника
як частини мови
|
|
|
Розвиток критич. мислен.
|
Граматичні категорії займенника
|
73
|
Контрольна
робота № 6 (Тестові завдання)
|
|
|
Розвиток критич. мислен.
|
Матеріал, вивчений з теми
|
74
|
Аналіз
контрольної роботи
|
|
|
Розвиток критич. мислен.
|
Займенник як частина мови
|
Дієслово
|
|||||
75
|
Дієслово як частина мови. Форми дієслова. Неозначена форма дієслова
|
|
|
Мовне дослідж.
|
Способи творення прикметників
|
76
|
Не з дієсловами
|
|
|
Робота в групах
|
Написання суфіксів прикметників
|
77
|
Тренувальні вправи
|
|
|
Займи позицію
|
Н, НН у прикметниках
|
78
|
Розвиток зв’язного мовлення. Твір-оповідання за картиною
|
|
|
Розвиток критич. мислен.
|
НЕ з прикметниками
|
79
|
Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз творчих робіт
|
|
|
Розвиток критич. мислен.
|
Написання складних прикметників
|
80
|
Види дієслів
|
|
|
Розвиток творчої особист.
|
Написання власних назв прикметникової форми
|
81
|
Перехідні і неперехідні дієслова
|
|
|
Розвиток творчої особист
|
Граматичні категорії прикметника
|
82
|
Розвиток зв’язного мовлення Контрольний твір
|
|
|
Спостере-ження
|
Типи і стилі мовлення
|
83
|
Часи дієслова. Минулий час
|
|
Об’єдна-ння тем
|
Комп. підтримка
|
Числівник як частина мови
|
84
|
Розвиток зв’язного мовлення.
Аналіз контрольного твору
|
|
|
Розвиток критич. мислен.
|
Вивчені орфограми і пунктограми
|
85
|
Теперішній і майбутній часи дієслова
|
|
|
Проектна діяльність
|
|
86
|
Чергування звуків у дієсловах
|
|
|
Комп. підтри-мка
|
Вживання числівника з іменником
|
87
|
Способи дієслова. Дійсний спосіб
|
|
|
Спосте-реження, робота в парах
|
Відмінювання кількісних числівників
|
88
|
Розвиток зв’язного мовлення. Допис у газету інформаційного характеру
|
|
|
Розвиток критич. мисле-ння
|
Відмінювання збіпних, дробових і неозначено кількісних числівників
|
89
|
Умовний і наказовий способи дієслова
|
|
|
Спосте-реження
|
Відмінювання порядкових числівників
|
90
|
Розвиток зв’язного мовлення. Ділові папери. Правила поведінки в школі
|
|
|
Спосте-реження
|
Правопис числівників
|
91
|
Безособові дієслова
|
|
|
Розвиток критич. мислен
|
Займенник як частина мови
|
92
|
Розвиток зв’язного мовлення. Переказ із творчим завданням
|
|
|
Комп. підтри-мка
|
Розряди займенника за значенням
|
93
|
Розвиток зв’язного мовлення. Аналіз творчих робіт
|
|
|
Дослі-дження
|
Правопис займенників
|
94
|
Розбір дієслова
як частини мови
|
|
|
Розвиток творчої осбистості
|
Граматичні категорії діжслова
|
95
|
Контрольна
робота № 7 (Аудіювання.Тестові
завдання)
|
|
|
Розвиток критич. мислення
|
Матеріал, вивчений з теми
|
96
|
Аналіз
контрольної роботи
|
|
|
Комп. підтримка
|
Вивчені орфограми
|
97
|
Розвиток зв’язного мовлення. Контроль мовленнєвих навичок (аудіювання, читання вголос)
|
|
|
Розвиток критич. мислення
|
Види мовлення
|
Повторення
|
|||||
98
|
Повторення вивченого про іменник
|
|
|
Проектна діяльність
|
Іменниу як частина мови
|
99
|
Повторення вивченого про прикметник
|
|
|
Проектна діяльність
|
Прикметник як частина мови
|
100
|
Повторення вивченого про числівник
|
|
|
Проектна діяльність
|
Числівник як частина мови
|
101
|
Повторення вивченого про
займенник
|
|
|
Проектна діяльність
|
Займенник як частина мови
|
102
|
Повторення вивченого про дієслово
|
|
|
Проектна діяльність
|
Дієслово як частина мови
|
103
|
Морфологічний розбір частин мови. Тренувальні вправи
|
|
|
Розвиток критич. мислен.
|
Граматичні категорії частин мови
|
104
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання діалогів
|
|
|
Розвиток творчої особист
|
Стилі і типи мовлення
|
105
|
Контрольна робота № 8
Контрольний диктант
|
|
|
Розвиток критич. мислен.
|
Вивчені орфограми і пунктограми
|
106
|
Аналіз контрольної роботи
|
|
|
Розвиток критич. мислен.
|
Вивчені орфограми і пунктограми
|
107
|
Узагальнення в систематизація вивченого за рік.
|
|
Самостійне опрацювання
матеріалу
|
Проектна діяльність
|
Іменник
Прикметник
Числівник
Займенник
Дієслово
|
108
|
Підсумковий урок.
Презентація проекту «Художня мови творів української літератури»
|
|
Проектна діяльність
|
Матеріал, вивчений за рік
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий